Things Changes.

Saker förändras. Människor förändras, när tiden går.



Ikväll var en bra kväll, inte topp, för jag är tom. Det var konstigt. Jag trodde jag skulle känna mig peppad efteråt, men de blev konstig stämning där inne, folk är så oförskämda, som vilda djur, det gillar jag inte, VIsst kan jag ha kul, men inte på andras bekostnad, så tänker visst inte alla.


Hur som, människor förändras, man märker vilka som betyder någonting mer än andra , för plötsligt vaknar man upp och inser vilka man spenderat dedär slappa söndagarna med. Vilka men festat hårdast med. Vilka som frågat om hur man mår. Vilka som faktiskt har brytt sig , på riktigt.


Ja, saker förändras, människor förändras, tiden går. DEt som består, ja det är det man tar som äkta.. Vad nu det innebär.

Nu vet jag. Inga mer låtsas tankar, och att agera av ren rutin. Det tar bara kraft. Det är bara att acceptera. Man kan inte ha tusen vänner för i slutändan finns bara ett fåtal kvar där och håller om en, jag vet vilka ni är.


Vet ni?

af


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0