Wanna be on top? Nanananana

[Introt till top model. Tror jag kan ha stavat fel. För man kan tolka det lite olika..]

Nu har jag sjukt mycket att göra. Vilket gör mig stressad. Övriga samhället gör mig också fruktansvärt stressad i denna vALYRA! Blir bara mer och mer förvirrad ju fler dagar det gååår.

  1. Rapport om Folkvisor [Människan socialt & Kulturellt]
  2. Debattartikel med ämnen från valet. [Engelska C ]
  3. Kemiprov på Torsdag [Naturkunskap B]
  4. Redovisning Centerpartiet [ Samhällskunskap]

Räcker det? Ja, jag tror den listan är den jag börjar med. Gör jag finito av denna så får jag en superhelg kanjag slå vad om !

Fiesta en la capital, po po, med TEsen.. Men först lite shyrre träning på lördagsmorgonen.

fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0