Stress is just a state of mind

Denna vecka är väldigt hektisk. Känner stressen i hela kroppen, det börjar synas i min hand också. SKit.

Har körlektioner, redovisningar, UF-företagande, möten, inköpslista att fylla i , betala räkningar.

Det värsta med det, är att jag verkligen inte HINNER träna denna vecka heller. Jo du hinner bara du vill kanske du säger då. Men nej, varenda kväll är upptagen denna vecka och på dagen hinner jag inte. Ska försöka komma på en klockren logga också. Lite svårt. Lite tufft , men fasen I´ll make it!



Jag mår som bäst när jag har mycket att göra så ja effektiviserar min tid och därmed inte ligger och slöar. Men samtidigt mår jag som sämst när jag är som mest stressad. Alla tips på lösningar eller så är välkommna!


Nu ska ja skriva Engelskadebatten, som skulle varit inlämnad förra Måndagen.. Eller nej, ja kanske kollar på tv istället. ? Troligen inte. Vi får se. Justja, ska även ta tag i min matte B kurs. Det går säkert jättebra och minskar min stressnivå ytterligare. I en utopi kanske.

Dags att säga hejdå, dags att säga hejdå ! ad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0