När människor inspirerar!

Kom till plötslig insikt, vilket brukar hända från time to time. .

Jag har en vän, som varit med om det värsta man kan va med om. Eller bland det värsta, svårt att mäta sånt. Hursom och jävlar vilken fighter.

Den vännen brottas ständigt med saker den hatar att göra, tex. vissa saker man kan få göra i skolan, prata för folk, skriva långa rapporter. osv.  Denne gör alltså detta hur bra som helst fast denne hatar det. Och ger inte upp. Det är det finaste.

Jag ger upp jävligt ofta. Jag bryter ihop och kommer igen, men ibland är jag nog för lat.

Så nu kom jag på att denne person jag snackar om, verkligen inspirerar till att inte ge upp.


Nu ska ja fila på en affärsidé och plan.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Emma

Va? Var det ett uppdrag till mig? :p puss

2010-10-04 @ 21:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0